تلفن گویا سیم کارتی

menuordersearch
tesla3.ir
سبد خرید شما خالی است !
تومان
سبد خرید
تخفیف ویژه
تلفن گویا سیم کارتی
Goya
...
(0)
(0)

تلفن گویا سیم کارتی

کدکالا TD740-1000223 - موجودی: 5

رنگ و مدل کالا
کدکالا TD740-1000223
گارانتی کالا:

ضمانتنامه 24 ماهه شرکت تسلاتری

تعداد
+
_
عدد موجود
2,400,000 تومان
1,000,000 تومان

توضیح و ویژگی های مهم

دستگاه تلفن گویا سیم کارتی جهت توسعه کسب و کار با پردازنده 16 مگاهرتزی توسط شرکت تسلاتری طراحی شده و دارای آپشن هایی نظیر ضبط صدا برا تلفن گویا ،ضبط صدا برای تایم کاری ،تنظیم تایم کاری ،ارسال لینک به تماس گیرنده، مکالمه و کنفرانس گروهی با تماس چند نفره، شنود محیط و ارسال شماره تلفن تماس گیرنده به مدیر است .

سوالی دارید؟

برای مشاوره با شماره 09137128736*04432385610 تماس بگیرید

تعریف مدیران:

 یک پاکت امنیتی حاوی کد های امنیتی داخل دستگاه قرار داده شده است که سند دستگاه محسوب می‌شود، بعد از تعریف کاربران سند را در مکان امن نگه دارید.

تلفن گویا سیم کارتی از دو مدیر فرمان می‌گیرد که برای تعریف مدیران، دستورات زیر را به شماره سیم کارت دستگاه ارسال نمایید:

تعریف مدیر 1: کد مدیر1 موجود در پاکت سند دستگاه را به شماره تلفن موجود در دستگاه ارسال کنید، بعد از ارسال، یک پیامک حاوی متن (کاربر شماره 1 ذخیره شد) به کاربر ارسال می‌شود.

تعریف مدیر 2: کد مدیر2 موجود در پاکت سند دستگاه را به شماره تلفن موجود در دستگاه ارسال کنید، بعد از ارسال، یک پیامک حاوی متن (کاربر شماره 2 ذخیره شد) به کاربر ارسال می‌شود.

*توجه داشته باشید که اگر فقط از یک مدیر استفاده می‌کنید باید هر دو کد مدیر1و مدیر 2 را از یک موبایل به صورت جداگانه به دستگاه ارسال کنید.

* دقت شود که از هر مدیر که پیامکی ارسال می‌کنید پیامک های برگشتی از دستگاه به همان مدیر ارسال می‌شود.

* فقط مدیران می‌توانند کلید های تلفن گویا، تایم کاری را مدیریت کنند، صدا های لازمه تلفن گویا را ضبط کنند، با شماره تماس کلید های1تا9 تماس چند نفره داشته باشند و صدای محیط دستگاه را شنود کنند.

 

تعریف کلید ها :

 

بعد از تعریف مدیران ،توسط گوشی تلفن همراه مدیر باید کلید هارا به دستگاه تعریف کنید، برای تعریف کلید های 1 تا 9 به روش زیر عمل نمایید:

تعریف کلید شماره 1: کلید شماره 1 معمولا برای اتاق یا واحد کاربردی (مثلا واحد فروش و...) تعریف می‌شود، برای تعریف آن کد زیر را به شماره سیم کارت تلفن گویا پیامک کنید  number1=+98x

 X شماره همراه تلفن مورد نظر است که بعد از تماس با تلفن گویا با لمس (فشردن)کلید 1 به آن شماره تلفن متصل می‌شود.                                  

برای مثال number1=+989149631111

تعریف کلید شماره 2: کلید شماره 2 معمولا برای اتاق یا واحد مهم دیگر (مثلا واحد فنی و...) تعریف می‌شود، برای تعریف آن کد زیر را به شماره سیم کارت تلفن گویا پیامک کنید  number2=+98x

X شماره همراه تلفن مورد نظر است که بعد از تماس با تلفن گویا با لمس (فشردن)کلید 2 به آن شماره تلفن متصل می‌شود.                                  

  برای مثال number2=+989149632222

و برای واحد ها یا اتاق های دیگر طبق همین روال تا واحد یا اتاق شماره 9، شماره تلفن های مورد نظر را ذخیره نمایید.

* دقت شود که در هنگام ارسال پیامک فاصله ای بین حروف دستور ها ایجاد نشود.

*بعد از ارسال پیامک منتظر بمانیدتا تایید ثبت شماره ذخیره شده به شما (مدیر) ارسال شود .

تعریف کلید ستاره * :                                                                                                                 

    بعد از تعریف کلید ها نوبت به تعریف کلید ستاره می‌رسد برای کلید ستاره میتوانید لینک سایت مورد نظر خود را وارد نمایید تا کسانی که با تلفن گویا تماس میگیرند با لمس کلید ستاره ،لینک سایت یا هرچیز دلخواه که تعریف کرده اید را به شماره همراه تماس گیرنده پیامک کند.

*دقت شود که فقط متن انگلیسی و حداکثر200 کاراکتر (حرف) وارد شود

برای تعریف کلید ستاره دستور link=x را به شماره تلفن دستگاه پیامک نمایید

X آدرس لینک یا متن مورد نظر به انگلیسی است

برای مثال link=https://tesla3.ir/goya       

کلید مربع# :                                                                                                                                       

    با لمس کلید مربع تلفن گویا قطع می‌شود                                                                          

  *دقت شود که در هنگام ضبط صدا برای تلفن گویا در آخر ضبط اشاره به کلید ستاره و مربع و قطع تلفن انجام شود. برای مثال در آخر ضبط بگویید( و برای دریافت لینک سایت ،کلید ستاره و برای قطع تماس کلید مربع را فشار دهید. )

 تماس خروجی :                                                                                                                        

    چنانکه مدیر تصمیم دارد با شماره تلفن داخل دستگاه با کسی تماس بگیرد ابتدا number0=x را به شماره دستگاه پیامک میکند و سپس با تماس با تلفن گویا و فشردن کلید صفر با طرف مقابل تماس برقرار شده و number0 نیز پاک می‌شود.

X شماره طرف مقابل است.

برای مثال تماس با09140000000 ،،، ابتدا ارسال پیامک به دستگاه با متن number0=+989140000000، سپس تماس با تلفن گویا و فشردن کلید صفر

ضبط صدا :

برای دستگاه تلفن گویا باید دو قسمت ضبط صدا انجام دهید.    

ابتدا مکالمه تلفن گویا را طبق دستور زیر ضبط نمایید :                           

دستور zaptgoya را به دستگاه پیامک کنید چراغ ال ای دی آبی رنگ روی دستگاه روشن می‌شود به محض روشن شدن لامپ، 30ثانیه فرصت دارید تا صدا را ضبط کنید بعد از 30 ثانیه لامپ با دو چشمک زن به ضبط خاتمه داده و صدا را ذخیره می‌کند. برای ضبط مجدد نیز همین روند را تکرار کرده تا صدای جدید جایگزین صدای قبلی شود.                                                              

برای مثال ( شما با فروشگاه تسلاتری تماس گرفته اید جهت ارتباط با واحد فروش کلید 1، ارتباط با واحد فنی کلید 2، ارتباط با بازرسی کلید 3، دریافت لینک نرم افزارمحصولات تسلاتری کلید ستاره و قطع تماس کلید مربع را شماره گیری نمایید)

*دقت شود که چنانکه ضبط صدای شما کمتر از 30 ثانیه انجام شود، سکوت کرده تا 30ثانیه تمام شده و ال ای دی دو بار چشمک زده تا فایل را ذخیره کند.

بعد از ذخیره کردن با تماس با شماره دستگاه ،صدای ضبط شده پخش خواهد شد.

دوم، مکالمه تایم کاری را طبق دستور زیر ضبط نمایید :                           

دستور zapttime را به دستگاه پیامک کنید چراغ ال ای دی آبی رنگ روی دستگاه روشن می‌شود به محض روشن شدن لامپ، 10ثانیه فرصت دارید تا صدا را ضبط کنید بعد از 10 ثانیه لامپ با دو چشمک زن به ضبط خاتمه داده و صدا را ذخیره می‌کند. برای ضبط مجدد نیز همین روند را تکرار کرده تا صدای جدید جایگزین صدای قبلی شود.

برای مثال ( ساعت کاری فروشگاه تسلاتری از 8صبح تا 13 و بعد ظهراز 14 تا 17 است لطفا در تایم کاری تماس بگیرید. )

تعریف تایم کاری :

برای تعریف تایم کاری دستور time=x را به شماره سیم کارت دستگاه ارسال نمایید

X تایم های غیر کاری است. برای مثال:

Time=13-14-19-20-21-22-23-00-01-02-03-04-05-06-07

در این ساعات اگر با تلفن گویا تماس حاصل شود ضبط تایم کاری پخش خواهد شد و تلفن قطع می‌شود و بقیه ساعات که داخل time نیست طبق روال عادی، با تماس تلفن گویا پخش شده و با لمس(فشردن) کلیدها به شماره تلفن مورد نظرمتصل میکند.

ارسال شماره تلفن تماس گیرنده به مدیر با پیامک :

برای این که شماره تلفن کسانی که با تلفن گویا تماس گرفته اند را ببینید باید دستور   enablesms را به دستگاه ارسال کنید تا بعد از پایان هرمکالمه شماره تلفن تماس گیرنده ،به شماره مدیر پیامک شود و برای لغو این گزینه نیز دستور disablesms را به شماره تلفن دستگاه ارسال نمایید تا پیامکی به مدیر ارسال نشود.  

شنود محیط :

برای شنود محیط، دستگاه را در اتاق موردنظر خود قرار دهید و به برق متصل نمایید.                          

با ارسال پیامک دستور call به شماره تلفن دستگاه، دستگاه با شما( مدیر) تماس گرفته و عملیات شنود انجام شود.

تماس چندنفره : چنانکه دونفر باهم مکالمه می‌کنند اگر قصد دارید مثلا واحد 2 را نیز به مکالمه اضافه کنید باید در حین مکالمه m2 را به شماره دستگاه پیامک کنید تا واحد 2 به مکالمه اضافه شود و برای اضافه کردن واحد 3، m3 را پیامک کنید تا مکالمه چهار نفره شود.

9 کاربر با m1 تا m9 را می‌توانید به مکالمه اضافه کنید         

  دقت شود که حداکثر تا 5 نفر می‌توانند همزمان مکالمه کنند.

خانهورود به حساب کاربریسبد خرید
ضمانت اصل بودن کالاضمانت اصل بودن کالاارسال سریع و رایگانارسال سریع و رایگانپرداخت در محلپرداخت در محلتضمین بهترین کیفیتتضمین بهترین کیفیت7 روز ضمانت بازگشت7 روز ضمانت بازگشت

تمامی دستگاه های سیم کارتی تولید شده به سرور های تسلا تری متصل بوده و پشتیبانی تمامی دستگاه ها از راه دور انجام می‌شود .مشتریان عزیز دقت کنید که بعد از فعال سازی دستگاه تا 24 ساعت از شماره تلفن 50002210004040 یک پیامک حاوی متن گارانتی نامه به کاربر1 ارسال می‌شود چنانچه از شماره تلفن دیگری ارسال شود دستگاه فیک بوده و محصول تسلا تری نیست.

شماره حساب های واریزی
بانک کشاورزی 6037701624750169 بنام محمود جعفرنژاد
بانک ملی ایران6037997179908448 بنام محمود جعفرنژاد

جستجو
اس اس ال
گواهینامه ثبت اختراعlogo-samandehi
فروشگاه بزرگ تسلاتری
سلام! برای چت در پیام رسان ها بر روی هر کدام از اکانت های پشتیبانان کلیک کنید.